Floor Jansen: „Készen állok feltöltődni”

tumblr_f53192377a5f810ff94efdf4cb6046c6_b0337daf_12800.jpg

Idén szeptemberben új lemezzel jelentkezik a Nightwish, azonban köztudott, hogy a formáció nem fog turnéra indulni a Yesterwynde című koronggal. A zenekar énekesnője már korábban is bizonyította, hogy youtuberként is kiválóan megállja helyét, így a friss szabadságot most ismét egy új sorozat elindításával ékesíti.

Az énekesnő ma indította el Coffee, Questions & Answers címet viselő sorozatát, amelynek első epizódjában arról mesélt, hogy miként vészelte át a 2022-es időszakot, amikor is megtudta, hogy mellrákja van, illetve, hogy miként hatott rá a hír, amikor szembesült az újbóli gyermekáldás hírével.

„Izgalmas évem volt, világra hoztam Lucyt, megjelent az első szólólemezem, befejeztük a világkörüli turnénkat a Nightwish-sel, majd eldöntöttük, hogy egy kis időre befejezzük a turnézást, így voltaképp az utolsó fellépéseinket adtuk.” – fogalmaz.

„Sok-sok minden történt velem az elmúlt évben. Rákos lettem, új házba költöztünk, de beszéljünk egy kicsit Lucyról, aki most is épp engem figyel, miközben kávézom – most ébredt fel a szundijából. Eltudjátok hinni, hogy már 8 hónapos? Hihetetlen gyorsan telik az idő, tavaly ilyenkor még kerekedő pocakkal róttam a színpadokat, igyekeztem mindent jól csinálni, miközben a pocakomban ott volt ez az icipici lény, szóval őrületes egy évem volt.” – folytatja.

Az énekesnő most először nyílt meg a rákkal vívott harcával kapcsolatban, amely hidegzuhanyként érte, ugyanis napokkal a turné kezdete előtt értesült a szörnyű diagnózisról.

„Azt hiszem, túlzottan sok figyelem hárult rám, mivel minden egyszerre történt: a turné, a szólólemezem készületei, amelyre mindig büszke leszek, mert minden egyes harcot megért. Ez a lemez erőt adott, a Nightwish-sel való turnéhoz, és jól tudom, hogy egyik dologból ugrottam a másikba, de ezek a dolgok végül összefonódtak, mivel a rák épp a Human. :ꟾꟾ: Nature. világkörüli turnéjának közepén csapott le rám, a hírt ugyanis napokkal a turné kezdete előtt tudtam meg.” – osztja meg követőivel.

nbw23gcldowa10.jpg

„Fogalmam sem volt, mihez kezdjek, az első és egyetlen dolog, amire gondolni tudtam, hogy ennek mielőbb el kell tűnnie a testemből! Tudtam, hogy ott van, el akartam tüntetni, amit meg is tettek volna, ha nem állt volna előttem egy hosszabb, dél-amerikai turné. Úgy éreztem elveszítem az irányítást, az egészségem és a jövőm felett. Nagyon nehéz idők voltak ezek számomra, de a közönség és a zenekarom segített átvészelni, és lehetővé tették számomra, hogy olyan jól teljesítsek a turnén, amennyire csak lehet.” – tette hozzá.

A rossz dolgok azonban kétszer annyi jót vonzottak maguk után, az énekesnő ugyanis a rákból való felépülsét követően tudta meg, hogy ismét állapotos.

„Belekerültünk az új évbe, és egyszer csak a sötét felhők elvonultak, én pedig teherbe estem. Még mindig a Nightwish-sel turnéztam, amikor megjelent a lemezem, amivel szólóturnéra indultam, csak most már babával a pocakomban. »Oké, kihívás elfogadva«. Abszolút úgy tekintek az egészre, mint egy kihívásra, ráadásul a világ legjobb kombinációival. Ambiciózus voltam a szólókarrieremmel, és hogy a Nightwish turnéján minden a lehető legjobban menjen, és hogy egészségesen kihordjam a gyermekemet.” – emlékezik vissza, majd a rajongóihoz szegezte a szót:

„Srácok, ti minden fellépésen ott voltatok, különösen a szóló show-kon, nagyon jó volt találkozni veletek, beszélni veletek, de tudjátok, olykor a csend is sokat jelenet. A tény, hogy hátraléphetek egy kicsit, amikor szükségesnek érzem, úgy, hogy közben tudom, hogy támogattok, az sokat jelent, ezért szeretek kávézni veletek. Készen állok feltöltődni.” – újságolja.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása