Tarja: „Megfeledkeztem a kamerákról, őrült sikoltozásba kezdtem”

316674482_237969351889409_2970079183087822986_n.jpg

Messze nem mondható unalmasnak Tarja háza tája, az énekesnő ugyanis rövidesen visszatér a színpadra, hogy befejezze In The Raw című lemezének turnéját, emellett pedig lázasan dolgozik vadonatúj lemezein. Az énekesnő vadonatúj rocklemeze 2024-ben tölti fel a lemezboltok polcait, de emellett gőzerőkkel készül harmadik karácsonyi korongja is, a Dark Christmas, ami minden bizonnyal még idén forgalomba fog kerülni.

Ha mindez nem lenne elég, a metálkirálynő nyáron újabb hódításba kezd, ugyanis ma kerültek bejelentésre a nyárra vonatkozó utitervei, melynek során a 2022 decemberében megjelent válogatáslemezének dalait kívánja újfent terítékre pakolni. A Nightwish alapító-énekesnőjét most a spanyol MariskalRock kapta mikrofonvégre, a beszélgetés során pedig igen érdekes témák kerültek terítékre.

Hernan Osuna igyekezett mélyreható témákat feszegetni, egyúttal kerülni a már lerágott csontként kezelt lehetséges reuniont a Nightwish-sel, noha az énekesnő zenekara több ízben is felszínre robbant. Elsőként azzal kapcsolatban, hogy tartja-e még a kapcsolatot Nightwish-beli második utódjával, Floor Jansennel, aki egyébként az énekesnő egyik legjobb barátnője is egyben, immár megszámlálhatatlan éve.

„Mostanában nem beszéltünk, de sokat gondolok rá. Követem a közösségi oldalakon, örülök, hogy boldog, és hogy felépült. A legjobbakat kívánom neki, és persze szeretném, ha tudná, hogy én mindig ott leszek neki, ha bármire szüksége van.” – fogalmaz nagylelkűen Tarja.

73fbdf3483d8d2fbaf1603f1d1f8f663.jpg

Tarja egyébként tavaly félig-meddig nyomot hagyott egykori bandája újdonsült történetében, ugyanis a Nightwish technikusaiból álló Crewish felkérte őt, hogy énekelje fel a Dark Chest Of Wonders című slágert az alakulat Twice című lemezére, melyen Tuomas Holopainen is szerepelt. Az énekesnő immár sokadik alkalommal árulta el, hogy nagyon élvezte a felvételeket, valóságos bulit csapott otthonában.

„Nagyon szórakoztató volt. Egy volt munkatársam, aki már akkor is a bandával dolgozott, amikor én voltam az énekesnőjük felkeresett és azt mondta: » Ez kicsit furcsán fog hangozni, de szeretnénk, ha énekelnél egy dalt az új lemezünkön. «  Nagyon meglepődtem. Közvetlenül ez után megkérdeztem, hányan dolgoznak a bandával azóta, hogy én már nem vagyok. Pusztán kíváncsiságból. A válasza az volt, hogy négyen.” – ecseteli, hozzátéve, hogy:

„Természetesen igent mondtam neki, és biztosítottam őket a támogatásomról. A bezártság mindenki számára nehéz időszak volt, különösen a zenekarral dolgozó stáb és a technikusok számára. Nem könnyű megfelelő személyzetet találni, szóval ezt nagy becsben kell tartani. Sokan vesztették el az állásukat a járvány ideje alatt. Nyilvánvaló, hogy segíteni akartam nekik, ezért mondtam, hogy küldjék el a dalt. A Dark Chest Of Wonders-t választották.”

collage5858228.jpg

„(...) Isten tudja mióta nem énekeltem már... A mostani hangulatom teljesen más volt, mint az eredeti felvételekor. (...) Boldog voltam, mivel a Once felvételei közben... mondjuk úgy, hogy számos „problémával” kellett szembe néznem. Most minden más. A hangom sokkal energikusabb és erőteljesebb, ezért sokkal könnyebb volt kifejezni magam. Abszolút buli volt a stúdiómban.” – tette hozzá.

Tarjáról köztudott, hogy óriási focirajongó, természetesen ő is végig izgulta a világbajnokságot, most pedig azt is elmondta, milyen őrületes dolog történt vele, miközben épp a döntőben izgultak Argentína győzelméért.

„Elképesztő volt látni, hatalmas buli volt. Mi akkor pont Csehországban játszottunk, Guillermóval és Juliánnal együtt ünnepeltünk. Julián totálisan focibolond, a férjem pedig egyetlen meccset sem hagyott ki. Sírtam a boldogságtól, amikor megláttam, hogyan ünnepelnek az emberek Buenos Airesben. Mindenki megőrült, és ez az, ami miatt hiányzik az argentin nép.” – fogalmaz.

35429050_1024836654331924_7534388405539438592_n0.jpg

„A vicc az volt, hogy amikor mi épp Csehországban néztük a meccset, egy televíziós csatorna jött filmezni, már éppen engem vettek, amikor Argentina megszerezte a második gólt.... Teljesen megfeledkeztem a kamerákról és őrült sikoltozásba kezdtem. Megöleltem a gitárosomat, Julian Barrettet, a technikusaim pedig meglepődve jegyezték meg, hogy » A francba is Tarja, mi még sosem láttunk ilyennek. « Őrülten boldog voltam.” – tette hozzá.   

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása