Floor Jansen kiakadt: „A Nightwish menedzsmentje egy csepp tiszteletet sem mutatott felém”

tumblr_cc0d3020ce7f08e12fe34c680e73566d_5da00eff_1280.jpg

Március 24-én került az üzletek polcaira a holland énekesnő első szólólemeze, ami a Paragon elnevezést kapta. A korong egyébként óriási sikernek örvend, hiszen napról napra egyre előrébb helyezkedik el a listákon. Floor épp a lemezét népszerűsítette, amikor egy holland lap keretein belül előtört belőle, hogy a Nightwish menedzsmentje tiszteletlenül bánt vele.

„El kellett halasztanunk az ázsiai fellépéseket, mivel kijelentettem, hogy én csak 24-e után tudom vállalni őket, mivel akkor jelenik meg a lemezem. Most 25-én kell pótolnunk őket. Igen, 24-e elmúlt, nekem pedig gépre kell ülnöm, hogy eljussak abba a kibaszott Japánba. Erre igazán gondolhatott volna a zenekar vezetősége, a döntésüket pedig megbocsáthatatlannak és ostobának tartom, hiszen egy cseppnyi tiszteletet sem mutattak felém.” – fejti ki dühösen mondandóját, utalva arra, hogy amikor március 24-én Hollandiában népszerűsítette a lemezét, úgy kellett készülnie, hogy viszonylag rövid időn belül Japánban lesz jelenése, hiszen a Nightwish március 25-én kezdte bepótolni a már többször is lemondott bulikat.

ufmxjsuwvceoszqyf3pe3k.jpg

„A korona miatt többször is elhalasztottuk a koncertet, és ha újra lemondjuk az kész káosz lett volna pénzügyileg. Szóltam a zenekarnak, hogy nem leszek képes megcsinálni a szokásos kétórás show-t, éppen ezért lerövidítettük kicsit, de még így is nehéz volt, viszont sikerült megcsinálni.” – tette hozzá.

Első körben azért volt szükséges az átütemezés, mivel Floort mellrákkal műtötték még októberben, ezt követően pedig a februárra tervezett sugárkezeléseket végül januárban kapta meg. Az énekesnő érvei egyébként teljes mértékben érthetők, hiszen a Nightwish korábban sem volt tekintettel az énekesnők helyzetére, és nagyon úgy fest, hogy a most második gyermekével várandós Floor is belesett ebbe az igazságtalan csapdába.

Érdekesség, hogy a Nightwish a napokban jelentette be, miszerint 2024-ben érkezik a tizedik nagylemezük, amellyel viszont már nem fognak turnézni, mi több, határozatlan időre visszavonulnak a fellépésektől.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása