Patricia Tapia kitálalt!
„Nem éreztem, hogy a Mägo de Oz tagjainak fontos lennék”

noname639393.jpg

Patricia Tapia tavaly márciusban döbbentette meg a rajongókat, amikor bejelentette, hogy tizenhét év után elhagyja a Mägo de Oz fedélzetét. Az énekesnő azok után döntötte el, hogy nem folytatja útját a spanyol óriással, miután Javier Domínguez (Zeta) hivatalosan is bejelentette távozását a zenekarból.

Mint ismeretes, az énekesnőnél tavaly májusban diagnosztizáltak fibromialgiát, ennek következtében nem tudta folytatni a Mägo de Oz éppen zajló turnéját, de mint kiderült, a betegségével is egyedül maradt, társai ugyanis nem mutatták jelét annak, hogy érdekelné őket az énekesnő állapota.

Noha Patricia többször is mesélt már a betegségéről, – amit egyfajta intőjelként fogott fel – arról viszont nem ejtett komolyabban szót, hogy mi volt a legfőbb oka annak, hogy elhagyta a Mägo de Oz-t – egészen eddig.

„Magamra maradtam, miután ez megtörtént velem. Amikor 17 éven keresztül mindent megteszel a zenekarért, és kétszáz százalékkal teljesítesz, majd rájössz, hogy ez nem kölcsönös, akkor sok mindenen elgondolkodsz. Nálam Zeta „kilépése” volt az utolsó csepp a pohárban. Noha ez volt életem legnehezebb döntése, mégiscsak meg kellett tennem. Most már ismét felkészült vagyok, és csúcsformában vagyok.” – fogalmaz az énekesnő a MetalCry-nak, kiemelve annak fontosságát, hogy a betegsége nem játszott közre a döntésében.

patricia_tapia_khy38.jpg

„Hamarosan Leo Jiménezzel indulok turnéra, emellett készülőben van egy csomó szólóprojektem, köztük a Javi Diezzel való munkám is. De visszatérve, sajnos már nem éreztem, hogy a Mägo de Oz oszlopos tagjainak fontos lennék, és azért mindennek van egy határa. Mindezek ellenére, csakis a legjobbakat kívánom nekik, és bízom benne, hogy a rajongók ezek után is élvezni tudják a fellépéseiket.” – tette hozzá elkeseredve.

Noha az énekesnő most egy kis időre visszavonult a pezsgő élettől, unatkozni így sincs ideje, hiszen Curso de Canto Moderno név alatt üzemeltet egy weboldalt, ahol feltörekvő és már befutott énekeseket egyaránt korrepetál, elmondása szerint, ennek köszönhetően egy cseppet nyugodtabb életet él.

„Sokkal nyugodtabb vagyok, hiszen a saját projektjeimre koncentrálhatok. Tizenegy éve tartok magánórákat, és még mielőtt elhagytam volna a Mägo de Oz-t, létrehoztam egy weboldalt, ahol az emberek a saját tempójuk szerint tanulhatnak meg énekelni, vagy akár fejlődni. Szuper jól működik, a hallgatók boldogok és elégedettek, számomra pedig nyugtatólag hat, amikor látom rajtuk a folyamatos fejlődést.” – kommentálja.

patricia_tapia_khy83.jpg

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása