Tarja: „Maradandó sebeket szereztem, az élet viszont túl rövid”

336909110_927457225269107_7744303734980247676_n0.jpg

Valósággal pezseg az élet Tarja háza táján, a finn énekesnő ugyanis egyetlen évet sem tölt el üresben, folyamatosan dolgozik, munkája gyümölcse pedig rendre elvarázsolja a hallgatókat. A Nightwish alapító-énekesnője jelen pillanatban is gőzerőkkel dolgozik, idén ugyanis boltokba küldi vadonatúj karácsonyi nagylemezét, ami a Dark Christmas címet viseli, ugyanakkor az is köztudott, hogy jövőre kerül boltokba legújabb rockalbuma is, ami extra kemény vonalon mozog majd.

Az énekesnő rövidesen a decemberben debütált válogatáslemezével kel útra, a koncertsorozat pedig egy különleges dátumot is magába foglal, július 8-án ugyanis egykori Nightwish-beli kollégájával, Marco Hietalával és annak saját bandájával fog egy színpadon állni (az még továbbra sincs kizárva, hogy a felek esetleg közös dalt is előadnak majd), ám mielőtt még a nagy nevek színpadra lépnének a hangulatot az Illumishade és a Delain fogja tüzelni.

Tarja nemrégiben Finnország-szerte koncertezett Pentti Hietanennel kiegészülve, útjuk során pedig lehetőség nyílt néhány apró interjúra is, az énekesnő azonban amellett, hogy szót ejtett titkos terveiről, elmesélt néhány fájdalmas eseményt is sebektől gyöngyöződő gyermekkoráról, nevezetesen az iskolai zaklatásokról beszélt.

„Maradandó sebeket szereztem az általános iskolában, miután évekig zaklatásnak voltam kitéve. A furcsa az, hogy életem során ez többször is előfordult velem. Később rájöttem, hogy túlságosan kedves voltam, és hogy túl könnyen fogadtam el dolgokat, amit az emberek úgymond kihasználtak, és ezzel lehetőséget kaptak arra, hogy általam legyenek sikeresek.” –  ecsetelte a kellemetlen eseményeket.

318099433_590662016392328_6504778055420309377_n.jpg

„Ez napjainkban már másként van, noha még mindig ugyanúgy sebezhető vagyok. Viszont mindezek ismeretében befolyásolom a döntéseimet, éppen ezért soha többé nem kívánok negatív energiát sugárzó emberekkel dolgozni. Az élet túl rövid.” – jelentette ki.

„Gyermekkori álmom volt, hogy utazhassak, és hogy felléphessek. Tudom, hogy kiváltságos helyzetben vagyok, hiszen olyan munkát végzek, amit szeretek. A zene alázatos marad, hiszen sosem tanulhatsz meg mindent a zenéről, sosem lehet benne csak te a legjobb, viszont megteszel minden tőled telhetőt, hogy a legjobbat nyújtsd. Évről évre erősödik bennem az érzés, hogy gyermekkoromban jól választottam.” – meséli az énekesnő, aki egész májusban a Kaunotar & Kulkuri turné keretein belül járta Finnországot Pentti Hietanennel.

Ahogyan azt már fentebb elhintettük, az énekesnő sosem ismerte a lassítást, mint olyan, hiszen folyamatosan újabb és újabb dalokon dolgozott, mi több, még azután sem húzta be a kéziféket, miután 2018-ban stroke-ot kapott. Noha beismerte, azóta igyekszik kevesebbet stresszelni a hogyan továbbal kapcsolatban, na de sikerül- e neki kezelni a helyzetet?

336913998_1406821519857276_5187968925483798293_n.jpg

„Próbálkozásaim ellenére sem tanultam meg, hogy ne stresszeljek a jövő miatt, vagy kissé legyek közömbösebb, amikor az emberekről van szó. Néha túl sokat törődöm a dolgokkal, és ez olykor elhatalmasodik rajtam.” – vallja.

Ha valaki, akkor Tarja folyamatosan nyitott az újra, nem ismer lehetetlent, egyúttal továbbra is tele van ambíciókkal és tervekkel – ezek egyikéről mesélt most:

„Mindig is tervben volt, hogy egyszer megtanuljam a japán nyelvet. Mindig is lenyűgözött a japán kultúra és a természet is. A munkám miatt jártam már az országban, viszont egyszer túristaként szeretnék odautazni. A lányom is imádja Japánt, hetente eljár judózni. Naomi nemrégiben azt mondta, hogy kezdjük el együtt a japán nyelv elsajátítását.” – újságolta.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása