Floor Jansen: „Nem érzem magam bezárva a Nightwish-ben”

fkyilnixoaewr9q0.jpeg

Floor Jansen októberben hozta nyilvánosságra, miszerint mellrákot diagnosztizáltak nála, s annak érdekében, hogy ne szövődjenek áttétek, az énekesőt műteni kellett. Floor persze nem hagyta rajongóit kétségek között, egy nappal a műtét után máris bejelentkezett közösségi oldalain, mi több, már poénkodott is.

A vokalistát a közelmúltban hivatalosan is rákmentesnek nyilvánították, azt követően, hogy turnéra indult Európa-szerte a Nightwish-sel, ami okozott is neki keserédes pillanatokat. Az énekesnő a minap tartott egy jópofa live-ot, ugyanis FloorWorld nevezetű rajongói oldala egy éve indult hódító útjára.

Az After Forever egykori frontasszonyát persze azon nyomban kifaggatták hogylétéről, mintegy megnyugtatva mindenkit elárulta, hogy nagyon jó egészségnek örvend, ahhoz képest, hogy hónapokkal ezelőtt még egy rettegett kórral nézett farkasszemet. Felmerült továbbá, hogy miként is zajlott a Nightwish ominózus turnéja, melynek kapcsán felfedte, hogy pokoli fájdalmak kínozták, de egy idő után már elkezdte visszanyerni régi önmagát.

„Nagyon élveztem, habár ez egy elég durva turné volt, mivel három héttel a műtétem után kezdődött. Fizikailag nem voltam jó állapotban, fájdalmaim voltak és fáradt voltam, mivel a turné négy egymást követő fellépéssel indult, ami rengeteg utazással járt, szóval e tekintetben nehéz volt. De a zene, a stáb, és ti srácok, a közönség hatalmas változást csináltatok.”– mondja kirobbanó örömmel.

noname58585.jpg

„Észrevettem magamon, hogy képes vagyok arra, hogy végig csináljam, sokkal magabiztosabb lettem, tudtam, hogy nem fogok összetörni meg ilyesmi, hanem kihúzom a turné végéig. Szuperjó érzés volt, attól fogva sokkal szórakoztatóbb lett az egész, az energiám visszatért, a fájdalom pedig eltűnt, legalábbis majdnem eltűnt. A szabadnapokon elmentünk a karácsonyi vásárokra, amiről tudom, hogy semmi köze a show-khoz, viszont ez is a szórakozás, a közös szórakozás része, amit zenekarként osztunk meg.” – tette hozzá.

Floor egyébként első szólólemeze kiadására készül, a Paragon című alkotás márciusban költözik a boltok polcaira, a napokban pedig egy vadonatúj ízelítő is érkezett hozzá az Invincible című dal keretein belül, mely nóta igen komoly témával foglalkozik, egészen pontosan a poszttraumás stressz a fő mozgatója.

Ennek kapcsán merült fel a kérdés, hogy a Beste Zangersben történő szereplése befolyásolta-e a döntést, illetve, hogy maga a szólókarrier ötlete egyértelmű volt-e?

„Igyekszem megtalálni az egyensúlyt a Nightwish és a szólómunkám között. Nagyon örülök, hogy megtettem, mivel nagyon élvezem azt a fajta szabadságot, amit a saját dalaim és a szólómunkásságom nyújt, noha sosem éreztem úgy, hogy be lennék zárva a Nightwish-ben. Ez egy teljesen más formátum, egy teljesen más munkakör, és hogy mindkettőt egyszerre csinálhatom az egyértelműen a legjobb dolog a világ.” – fogalmaz.

noname055.jpg

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása